en vecka utan dig...

saknar dig micke..

Nu har min älskling åkt iväg till Kosovo på den dumma utlandstjänsten... har varit ensam en vecka nu och ska va det 12 veckor till.. är lite trist, speciellt på kvällarna, men jag har ju mina två älsklingar Musse och Molly..

hmm, vad har jag gjort i helgen då.... typ inget egentligen.. igår hade jag en liten ta-hand-om-mig-själv-dag.. det var riktigt skönt, satt på balkongen och solade typ hela dagen och gjorde massa goda smoothiesar.. idag försökte jag vara lite mer seriös genom att gå på en lång promenad med molly på 7 km och sen åkte jag till gymmet och körde lite styrketräning.. SATS i Karlskrona är kanon, jätte bra personal!!!

Micke ringde under kvällen,, vi pratade nästan en timme, han verkar ha det bra där nere i värmen, mycket att göra och mycket träning.. jag hoppas verkligen han har det bra och att inget händer honom..

Det kommer bli en skön vecka nu, ska bara vara i skolan på torsdag, så jag ska bara njuta av solen och att vara ledig,,  och även några långpromenader med Tina,  shopping och lite fika kanske ;)



image21
jag o min micke flyger helikopter..


sov gott

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Angelica !
Va kul att hitta dig här !:) Du verkar ha det bra nere i karlskrona :)
Ha en bra midsommar du med !:)
kram kram !

2007-06-21 @ 20:48:10
URL: http://fridahohlfalt.blogg.se
Postat av: Ida

Härligt det ser ut att åka helikopter hjärtat!

2008-06-30 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0