Hemma i Karlskrona igen..

image7  image8
     Musse                                                      Molly


Tillbaka till vardagen igen då... dagen har varit sååå låååång..
allt började med att klockan ringde, 8.00, vilket jag tyckte var fruktansvärt tidigt eftersom vi var uppe och såg på film till 2 inatt.. en snabb promenad med Molly innan skolan, är ju snart tenta så det kanske är dax att börja plugga, kirurgiska sjukdomar ...
Sen en tur till gymmet med Micke.. var ju en vecka sen sist. 45 min fettförbränning, tur att det fanns ett nytt nr av "hänt extra" så jag hade något att bläddra i på trappmaskinen.... Guud vad slappt det lät.. hehe

image9 image12


Efter lunchen tog jag och Micke med oss lilla Molly på skogspromenad, 3 km.. Så nu är hon sååå trött, var ju såå kul att springa lös i skogen tyckte Molly.
Sen hade min underbara Micke laddat ner de kommande avsnitten av Desperate Housewives.. så spännande, jag älskar den serien..

image13

Nej, nu är denna dryga dag snart slut och det är väl dax att plocka fram skolböckerna innan sängdax...

image11
Puss o Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0