Mitt i natten

Blä, klockan är mitt-i-natten.. jag och Micke sitter o klickar på en varsin dator i sängen... Men det får vi göra eftersom vi är lediga båda två imorgon.. Gud så skönt, fan vad bra det är att vara student egentligen, fast man är fattig..Jag är bara i skolan 1 1/2 timmar 2 gånger i veckan, sen är man typ ledig... eller iof det är ju rätt mycket plugg, fast det kan man ju göra när man känner för det. Då bestämmer jag att jag ska sova länge imorgon, äta en god frukost, ta en promenix med vovven, äta en god lunch, sallad kanske och sen ta några timmars plugg framåt kvällen.
Hmm, jag kanske ska lyxa till dagen med lite shopping, eller iaf mat måste ju handlas.

Till helgen kommer Mickes mamma på besök från stockholm, då måste man bjuda på något gott=) Jag vet exakt vad jag ska laga, kyckling, sötpotatis, lök, fajitasås och ris = JÄTTE GOTT. Sen blir det någ en middag ute någon dag=) perfekt!!!

Nej nu är kl 03.00 och jag ska nog försöka sova lite, så man kanske orkar med ett litet seriöst träningspass imorgon..

image15
Micke och jag


image16
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0