Påsk i Värmland

Hallojs =)

Hmm, nu har jag äntligen fixat en sådan här grejj som alla har, s.k. BLOGG.
Åkte upp till Värmland igår och hem till soliga Karlstad. Blir kvar här tills imöra. Var skönt att komma upp lite till mamsen och bli ompysslad. God mat och massa påskgodis... fy mig vad jag har varit onyttig!!! men jag tog faktiskt en liten joggingtur idag på 3 km, så jag var värd lite påskgodis=)
Jag var även tvungen att gå en liten tur på stan i 3 timmar, blev dock bara en tröja, men ändå... Man har ju inte så mycket pengar när man är fattig student... plus att det gick åt lite pengar förra veckan när jag köpte mig en liten vovve=) en liten underbar jack russell som heter MOLLY.

Nä nu ska jag plugga lite, har ju fått läxor över påsken. blä, men det är rätt kul, kirurgiska sjukdomar.


image1
Visst är hon söt=)

image2
Musse gillade oxå den nya familjemedlmmen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Glad påsk

2007-04-07 @ 22:00:38
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0