snart tenta....

plugg, plugg, plugg... hela tiden, känns som man lever i skolböckerna... nu har jag läst om:

Bröstcancer
Ileus (tarmvred)
Appendicit (blindtarmsinflammation)
Divertikulit (ficka i tarmen)
Magsår
Magkatarr
Äggledarinflammation
Utomkvedshavandeskap
Äggstockscancer
Hepatit A, B, C
Levercirros (skrumplever)
Levercancer
Gallsten
Pancreatit (bukspottkörtelinflammation)
Pancreascancer (cancer i bukspottkörteln)
Ventrikelcancer (magsäckcancer)
Coloncancer (tjocktarmscancer)

.....och jag har typ lika många till att läsa om..... och tentan är om 15 dagar.., så det lär ju bli plugg, plugg, plugg fram tills dess..
och inte nog med det ,snart (om 11 dagar) åker min kille iväg i 3 1/2 månad... utlandstjänst, kommer bli tomt utan honom här.... tur att jag har mina små bäbisar, Musse och Molly=) Men tiden kommer väl gå fort som den alltid gör.. tänkte försöka förbättra träningen och kosten då han är borta så man vågar visa sig på stranden till sommaren... hehe..

Idag har jag väl egentligen inte gjort så mycket förutom plugg, städat lite, käkat lunch på stan med micke, sprungit 3 km men Molly... och på kvällen så åt vi pannkakor med glass...mumma=)
sov sött

image17

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman! Det var länge sen, hoppas du mår bra! Nästa gång du är i Karlstad får du säga till vet du! Vi bor nästan grannar nu. Har tillfälligt flyttat in i Jockes föräldrars hus nu när de bor utomlands. Bara att höra av dig om du vill. :) Stor kram!!

2007-04-29 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0