Micke hemma, Micke borta, Micke hemma, Micke borta, Micke hemma, Micke borta.......

Japp nu är min lilla pojkvän hemma från Kosovo då.... han var hemma nån dag sen for han iväg till Stockholm för att medverka på sin farfars begravning och umgås några dagar med sin familj... Sen kom han hem på fredagskvällen och hade med sig sin brorsa Petter... Jag jobbade förstås helgen och måndag. I Tisdag åkte han upp till huvudstaden igen för att ha nån avslutning med kosovo-grabbarna. Han kom hem igår kväll och imorrn åker han till Stockholm igen för att umgås med sin mamma.... Fan va trist det är.. Han är aldrig här... och när han väl är hemma så jobbar jag..
Men på TISDAG jobbar jag min sista dag för denna sommar... Skönt men lite tråkigt oxå. Har ju lärt känna massa härliga personer.
Nu ska jag försöka umgås lite med Micke innan han åker igen....
Puss puss..
ps... hihi vad gullig du är syster Susanne=)

image53
Nu är Lavendel såld=(

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tjoho! Ikväll blir det partaj på Sailet! Men jag ska köra hem i natt, så det blir ingen dricka. Men man kan ju röja loss ändå =)

2007-08-04 @ 12:35:01
URL: http://suja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0