Mikael, Min älskade Mikael...

..jag ber för Dig varje dag och hoppas och tror att Du har det bra där Du är nu. Där allt är frid och dina dagar är fyllda med lycka och glädje. Där du kan flyga runt och ha kul med Hampus, Patrik o Markus.
Men jag är inte lika osjälvisk just nu som du Mikael. Jag ber och önskar att detta är en mardröm och att Du väcker mig snart, kramar mig och håller om mig hårt. Du upprepar ditt löfte; Angelica, jag lämnar dig aldrig, jag finns hos dig, jag älskar dig..... varför kan det inte va så...


Kärleken är början, mitten och slutet, du är kärlek.


image79


image80


Bilder från Kreativ Insikt

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej älskade vän. Du skriver så fint i din blogg gumman. Ja efetr jul blir bra, känns som att alla människor har mkt att göra nu... usch, denna stress...Vi hörs av gummsan. Många kramar!

2007-12-14 @ 17:12:47
URL: http://flisanfisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0