070707

7 JULI 2007.. Har läst en del bloggar ikväll och alla verkar skriva något om dagens datum... att det ska vara en speciell dag.. då man ska gifta sig, förlova sig, föda barn, vinna på lotto etc.. Coolt att ha gjort något av det idag=) Synd bara att denna dag har varit grymt trist... Regnigt och grått och inga frierier eller höga vinster här inte... hehe.. Kommer visserligen nog aldrig hända i mitt liv, jo barn kanske.. hehe.. Men det får nog dröja ett par år till.....inom 15 år isf... Jag kommer vara en grym 37årig morsa HAHA.. Förlovningar o bröllop har jag redan strukit på min lista "Att göra innan jag är 35". Enligt Micke är det något man inte ska slösa pengar på... Har ju alltid drömt om ett stort fint vitt sommarbröllop någon gång i livet, men Micke verkar ha övertalat mig att man inte ska det. Däremot berättade min älskade mamma för ett tag sen att hon och Gudbrand planerade ett litet litet bröllop framöver... JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD. Gud så kul att mamma vill och ska gifta sig. Hon har alltid varit emot det (som Micke).. och nu ska det snart ske=)

image26

Vad har Angelica gjort på denna "speciella" dag då.... Morgonpromenad på 50 min med min iPod nano (duktigt av mig). Sen fick jag i mig en Smoothie gjord av banan, bär, passionsfrukt och juice.. mmm... Efter det drog jag iväg och tankade bilen (tråkiga måsten att lägga pengar på dock), jag hann oxå kika in en snabbis på elgiganten för att se om där fanns något fint fotbad. 299 kr för en ful vit sak, OBH nordica... Blidde alltså inget fotbad..jaja.. Vidare till S.A.T.S och 50 min på cykeln samtidigt som jag läste nya Fitness magazine. Guuud vilka fina kroppar vissa personer har. synd att man inte kan få det.... Hällde i mig en äcklig proteinshake efter passet och somnade i bastun... igen....
Tog en runda på stan och inhandlade en svart luvtröja, en rosa 99kr kjol och två billiga tvålar på hm,  ett par skor med klack (Vita söta från wedins för 120 kr), och fyra pocketböcker från Åhlens:

1. Linda Skugge - "Ett tal till min systers bröllop"
2. Jennifer Weiner - "Perfekta Hemmafruar"
3. Annika Lantz - "9 1/2 månad"
4. Greg Behrendt och Liz Tuccillo - "Dumpa honom"

Måste ju ha något att sysselsätta mig med när det är såååååå tråkigt väder. Kan ju inte se på filmer hela tiden ju...
Sen köpte jag faktiskt en paj och lite plockgodis på Hemköp, det var ju så billigt ju också är det ju lördag... Ska från och med nu endast äte godis på lördagar!!!!!!! Nu har jag sett på två söta filmer, båda med Jennifer Aniston, "She's the one" och "Rika vänner"..
Imorrn ska jag jobba, extra för Sabina. 14-21.30. Innan det ska jag hinna med en sväng på S.A.T.S så då måste jag väl sova snart.
Om 2 1/2 veckor kommer darlingen hem =) MYS!!!
Grattis Sofie och Ricky på ettåriga bröllopsdagen=)

Sov gott och hoppas ni har varit med om det "magiska" som man ska vara med om idag......

MIN DAG I BILDER (har lite att göra om ni undrar)

image37image27image40image41image28image42image29image34(fast rosa)image44image43image35image36image30image31image32image33image38image39

Och några bilder på den vackraste kvinnan som levt:

Marilyn Monroe

image48
image49

image50

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med godis på lördagar fixar du aldrig och jag trodde du var den vackraste kvinna som levt =)

2007-07-07 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0