LEDIG

Japp det var precis vad jag var idag... men imorrn jobbar jag igen, fast natt... så då är jag ju typ ledig imorrn på dagen också.... fast jag måste sova typ vid 15.00 så jag orkar jobba...
Jag tog en sovmorgon idag och gick upp vid 9.00 och åt frukost. Ägg o grapefrukt blev det samtidigt som jag låg i sängen o titta på Nyhetsmorgon på TV4.
Sen gick jag in mot stan för att träna på S.A.T.S och hämta mitt nya pass hos polisen så jag kan åka till Grekland med min kärlek. som kommer hem om ca 2 veckor=) jippi!!!
Min lunch idag bestod av havregrynsgröt med äppelmos och en choklad till efterätt. Var så sugen på det.
Sen blidde det stan igen med Tina. Lunch/middag på Waynes och en tur på stan., Blev lite nya kläder=) och solning... Har ju inte sett solen på år och dar så man ä ju kritvit.
Träffade Anna och Markus idag på stan... Åhh nu har Anna fått mage!!!!!!! Sååå kul! och hon är så fin. De kommer bli de bäste föräldrarna!!
Nu sitter jag i soffan och tittar på Föräldrafritt (Hampus film). Gillar Tom, han var snygg, har sett likadan ut i typ 25 år... Nu börjar han dock se lite gubbig ut.

image51

Nä nått mer har inte hänt idag, förutom att jag bokade tvättid...hehe..
Puss puss

Syrran fyllde 18 igår!!!!!! Jätte jätte GRATTIS.
Ja må du leva, ja må du leva!!! Nu ä hon iväg på Arvikafestivalen o lever livet... hehe.
image52

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack kära syster!

2007-07-21 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0