Seg idag...

Usch vilken natt... tror jag somnade runt 3.. det gick bara inte... Var så mycket jag låg o tänkte på.. Sen vaknade jag vid 7...helt klarvaken... Vid 8 drog jag iväg till S.A.T.S och satte mig på en träningscykel en timma....  Sen började tröttheten komma o jag råkade somna till i bastun efter träningen.. hehe..
Sen gick jag förbi Polisen på hemvägen och tänkte fixa nytt pass så här på förmiddagen... Det var inte bara jag som tänkte så... var minst 15 stycken före mig... Så det får jag vänta med tills på onsdag då jag är ledig=)
Snart ska jag cykla iväg till jobbet... jobbar 13-21.30 idag men hade mycket hellre velat ligga i solen och läsa. Jag hoppas verkligen dagen går fort idag och att ingen dör.
Nu ska jag äta lite frukost.
Saknar dig Micke.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0