4 dagar avklarat=)

Så nu har jag snart jobbat min första vecka på avdelning 48. Hade jätte kul idag på jobbet. Mycket men ändå lite att göra. Var med en läkare o assisterade vid en rektoskopi. Tycker det är så himla trevliga o bra läkare på avdelningen,,, o de är inte alls snobbiga och beter sig som övermänniskor som många säger.. De är faktiskt helt mänskliga, tror faktiskt de oxå går på toaletten.
Mina patienter är faktiskt jätte trevliga. En kvinnlig patient sa idag att hon tyckte jag var en jätte trevlig och söt syster.. Det var verkligen jätte kul att höra. Sånt blir man glad av!!!

Idag efter jobbet gick jag lite på lövmarknaden som är i karlskrona varje torsdag innan midsommar. Mina inköp var 10 st strumpor (behövde verkligen det och de är ju så billiga på marknader), lite brända mandlar, lite nogat och jordgubbar.. sen hade jag inte råd med mer.. jag är sååå fruktansvärt fattig just nu.. fick ju nästan ingat av CSN ju..

Midsommarafton imorgon.... inge party för mig=( jag ska jobba 13.00-21.30. Men vi ska försöka ha lite kul på avdelningen iaf... sen ska jag ev jobba på lördag oxå. En usk blev sjuk o jag är ju den enda som inte ska fira midsommarhelgen men familj och respektive så det var mig de frågade först... (familjen bor ju i Karlstad o micke ä i Kosovo)... de trodde väl att jag inte hade några vänner... hehe.. men det ä ok, eftersom jag jobbar fredag kväll kan jag lika gärna jobba lördag fm,,, skulle säkert bara sova då iaf.

34 dagar kvar till min underbara pojkvän Mikael kommer hem. jag längtar mycket efter honom. bättre människa finns inte. Jag älskar dig Micke=)

nu ska här sovas.. puss o kram

image24 

Jag och Elin.. utekväll i Karlstad i juni..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0