oj vad länge sen det var jag skrev här.....

Idag jobbade jag min första dag på kirurgavdelningen i Karlskrona.. skönt att komma igång o få lite pengar, men hade hellre varit ledig hela sommaren... Ska jobba där i 8 veckor i sommar..
Vad har hänt sen sist jag skrev,,,, micke va hemma en vecka=) sååå kul att ha han hemma från dumma Kosovo. Jag mötte upp honom på flygplatsen i Kallinge, han var så fin, underbart att hålla om han igen=) sen åt vi svenska köttbullar, hemmagjort potatismos, lingon o gräddsås, mmm.... Vi tillbringade en dag på Ronneby brunn, tillgång till pool, 2 spa behandlingar o en god lunch.  Sen åkte vi upp till Karlstad. Jag stannade kvar det en vecka till efter micke åkt tillbax till Kosova. Va skönt att vara hemma, träffa vänner, shoppa, ligga i trädgården å sola. tog även mina två första dopp detta år, ett på Skutberget och ett på Bomsta.. nice=)

Jag har ju fyllt år oxå. Jessi hade bakat Kladdkaka till mig, men jordgubbar. Hon är för söt=) I present fick jag lite presentkort av familjen på Team Sportia o HM. Utav min älskling fick jag en iPod =), en jätte jätte fin PRADA väska, en nice parfym, ett gulligt kfor-märke o en hemlig grej=). Men bäst av allt var nog att han var hemma på min födelsedag=)

Nu är det 5 veckor kvar tills Micke kommer hem för gott... jag läääängtar. Då blir det Grekland...jippi=) Det ä mycket tomt här hemma nu. Endast jag o Musse. Mamma ska ju passa Molly under sommaren när jag jobbar så mycket. Tror hon trivs bättre när hon får sällskap hela dagarna och springa runt i trädgården. Men jag saknar henne lite iaf.

HAHA, jag var ute i Karlstad i lördags med Elin, drack visserligen bara alkoholfria drinkar eftersom jag skulle köra hem tidigt på söndag (6 timmar körning).. men guuud vad mycke raggare.. va så himla kul att se att det finns sådana människor som bara kör runt runt runt=) Roliga bilar hade de med hehe,,, å dialekten... Värmländska är en ful men rolig dialekt måste jag säga. Jag kan inte prata så..

Oj vad sent det blev,,, ska upp o jobba om 7 timmar så nu ska jag nana o drömma om att vara ledig..

pussar o kramar

p.s. Läste artikeln i Expressen igår "Alla vill vika ut sig",,,, tycker faktiskt lite synd om dig Pernilla. men jag tror dock inte att allt i artikeln är osanning tyvärr....

 jag fuller o lite heidi..


Kommentarer
Postat av: Mikey

Kunde väl ha sagt att vara hemma var bästa presenten, hade jag ju sluppit köpa allt annat =)

2007-06-21 @ 11:24:35
Postat av: jenny

tja på dig! vad härligt att ha jobb på sjukhuset. om 1½ år är man ssk då:) litte coolt. trivs du där nere? kram jen

2007-06-21 @ 20:24:09
URL: http://jennsann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0