sommarlov

Nu är skolan slut=) gjorde sista tentan igår, medicinska sjukdomar, vilket gick jätte bra.. så nu är man ledig. Känns lite konstigt att inte ha något att plugga på, men skönt.
Idag ska jag åka å träna och sen jobba kväll på Hammarbygården. Efter det är jag ledig t.o.m 18 juni då jag ska sommarjobba på avd 48, kirurgen, i Karlskrona. ska bli jätte kul faktiskt.

måndag kommer Micke hem från Kosovo, han ska va hemma en vecka.....sen åker han igen o blir borta 7 veckor till.. ska bli kul att träffa honom, var ju 6 veckor sen sist. längtar efter honom. Jag har trivts mycket bra att vara själv hemma, men jag saknar ju min pojkvän...speciellt på kvällarna..hehe

Under veckan då han är hemma så ska vi bl.a. på SPA en dag, Ronneby brunn. 2 behandlingar var plus lunchbuffé...härligt. Sen på torsdag ska vi åka upp till Karlstad och festa lite med gamla vänner. Jag fyller ju år på fredag så då blire fest!!!!
På måndag morgonen åker min älskling tillbax, så då blir jag kvar i Karlstad hos mamma en vecka. Syrran tar ju studenten och min lille bror går ut 2an...hmm, tror jag, eller var det 3an... jaja, hur som helst så ska jag med på hans skolavslutning.

Nä nu ska här städas...
kram o puss

Kommentarer
Postat av: Micke

Bedömer att det,tvärtemot kommentaren, inte städades...

2007-06-05 @ 02:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0