Jag Saknar Min Mikael

Det har gått  65 dagar nu sen du fösvann babe.. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket..
Skulle göra vad som helst i hela världen för att få tillbaka dig Hjärtat!! Vad som helst.
Förstår inte hur jag ska klara mig utan dig.
Du är och kommer alltid vara det bästa som hänt mig.
Vi var så lyckliga.
Jag älskar dig och vet att vi nån gång kommer mötas igen.
/din angelica för alltid...
 
image69
(världens bästa par, jan -07)

image70
(grekland aug -07)
image71
(Anders och Micke i Kosovo. sommaren -07)

Kommentarer
Postat av: Vivi o Thomas

Kära du, inte bara lyckliga var ni, utan också ett myckt vackert par tillsammans. Vi ses väl inom en snar framtid?...kram från oss T & V

2007-11-16 @ 17:33:30
Postat av: Sullan

Finaste paret..=) Vilken fin bild från grekland, solbrända och snygga..! Tänker på dej vännen. Stora kramar från Susen.

2007-11-16 @ 23:21:50
URL: http://suja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0