Kom tillbaka...

Fan det har gått 16 dagar nu.... Kan inte förstå att det är sant... dessa 16 dagar har varit så hemska... kan varken sova eller äta ordentligt och det första jag gör på morgonen är att kolla på internet om det verkligen är sant....
Vi som hade det så bra Micke.. Vi var ju så lyckliga!!! Vi skulle ju gifta oss sommaren 2009 och ha två små bäbisar.. vi skulle ju till Thailand i mars.. och kryssing till jul. Vi skulle ju åka ut till Aspö, du hade ju bokat bord till helgen.. Vi älskar ju varandra. Det sa du ju när du ringde vid lunch den 11e. Du sa ju att du skulle komma hem tidigare så vi kunde åka till Rosenholm och fettgå... Du fick ju inte ens se dörren de bytt under dagen. Du skulle ju hjälpa mig med läkemedelsräkning och vi skulle ju lägga kakel i halle..

jag saknar min Micke så fruktansvärt Mycket.. Fattar inte hur jag ska leva utan dig babe.. Ser bara svart...
jag älskar dig och kommer älska dig för alltid plutten...

Kommentarer
Postat av: Anette (Johanna Karlssons mamma)

Angelica! offattbart detta som du måste gå igenom nu! ville bara att du ska veta att jag tänker jättemycket på dig!!!!!

2007-10-22 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0