MIN MIKAEL FÖR ALLTID

TILL MINNE AV MIN MIKAEL
Du är det absolut bästa som någonsin funnits..
Jag har aldrig träffat någon som dig.
Vi hade det ju så bra tillsammans.
Vi gjorde ju allt ihop...
Du är min bästa vän,
du är min stora kärlek,
du är mitt allt..
Tack för dessa underbara 3 år vi haft..

Vänta på mig babe, snart kommer jag till dig..

PUSSAR DIN ANGELICA FÖR ALLTID
image56
24 januari 1978 - 11 september 2007
29 år...

image65
Jag och min Micke

image66
Hampus, Patrik, Markus och min Mikael... saknar er..

JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID MIKAEL::
DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG!
KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG
VILL BARA VARA HOS DIG..

image73

Ta hand om dig jag kommer snart..........
Pussar från din Angelica..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Angelica, jag tänker så på dej. Varje dag. Vet att jag skickat massa mess och ringt och jag förstår om du inte orkar prata/svara. Vill bara att du ska veta att vi är många som tänker på dej och era familjer. Alla på 48:an, alla sommarvikarierna jag pratat med vill hälsa till dej. Vi känner att vi lärt känna dej så under denna sommaren och vet hur mycket du älskar din Micke. Kan inte föreställa sig hur jobbigt det måste vara för dej. Jag hör av mej snart igen, massa massa kramar.

2007-09-17 @ 21:59:16
URL: http://suja.bloggspace.se
Postat av: Sofie

Herregud, vad kan man säga?! Jag tänker så mycket på dig! Ta hand om dig gumman. Jättestor kram!

2007-09-19 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0