11 månader

11 månader idag sedan den 11 september 2007... Den hemskaste dagen i mitt liv då min älskade Mikael försvann... Fy..
Nu jobbar jag natt igen.. Vi är fyra styckna som jobbar med 29 patienter. 2 undersköterskor och 2 sjuksköterskor så det finns att göra..
Senare idag (eftersom kl är 03.00 så måste jag ju säga så) ska jag träffa Anna och Joanna för att fika på Waynes och gå en sväng på staden. Jag ska också träffa Tina för en fika.. det blir bra!! sen ett träningspass (eventuellt) borde jag försöka hinna med. En tur till rosenholm iaf.
Nu ska jag jobba vidare.. puss

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Hej Angelica! Jag föreslog för Suset att vi tre skulle åka o träffa ett riktigt bra medium. Men hon sa att du redan varit hos ett. Var det ett givande möte du hade? Vill du åka igen? Suset vill inte hänga med. Hon tror tydligen inte på det där. Jag tror på det där, fast vet inte om det funkar i "verkligheten" med en själv. Är sugen på att testa. Jag är så nyfiken på detta. Vad tror du? /Ann-Sofie

2008-08-11 @ 18:18:27
URL: http://annfossil.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0