3 dagar kvar

eller 1 natt (20.45-7.00) och 1 dag (7.00-15.30) och en kväll (14.00-21.30) kvar att jobba.. Sen har jag 1 vecka ledigt innan skolan och praktiken börjar.
Idag låg jag kvar i sängen till 13. Sen gick jag en 3km tur på Rosenholm i regnet. var på Maxi och handlade lite frukt och rostbiff och nu ska jag snart till O'learys med Joanna och Danny. Efter middagen blir det 10 timmar på jobbet... jag ska jobba natt =( Skulle vilja vara ledig lite nu och bara vara i lägenheten. Tycker det är sååå jobbigt att jag ska flytta. Om jag hade fått så hade jag bott kvar men eftersom det inte blev så och det drog ut på tiden så köpte jag mig en lägenhet. Fast det kommer väl blir bra ändå... hoppas jag..
Vilken konstig lunch det blev för mig idag. 100g rostbiff och lite fetaost.. hmm, men det är ju iaf bättre än godis. Det blir säkert inte så jätte nyttigt sen på O'learys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0