Filmrulle

Det var lääänge sedan jag använde en sån där kamera med filmrullar..
men i kylskåpet hittade jag en filmrulle förra veckan med 36 bilder på.. Anade att det var från den tiden då jag hade en sån kamera.. alltså innan jag och micke flyttade ihop.
Så jag lämnade in den förra veckan och hämtade ut bilderna idag. 192 kr!!!!! jäklar vad dyrt!!
Men det var såklart bilder från när jag och Micke flyttade ihop, bilder på Hampus och Musse som kattunge.. Så sööta bilder. Micke var ju så himla fin..
Så nu ska jag fylla upp mitt album med de bilderna.. Sen blir det att åka till Susanne för att äta pannkakor.. mmm..
Jobba imorgon, ledig helgen och sjuksköterske-fest här på lördag. trevligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0