Middag



Så, detta är min middag idag..
Det är väl typ så mina middagar ser ut för det mesta men idag blev det med ett glas vin... det är ju lördag ju..
Men trist att äta själv och ännu tristare mat... fast det fungerar för mig
Inte så mycket vitaminer och proteiner dock...


Imogron jobbar jag min sista dag på kirurgen... om jag fortstter äta som jag gör så hamnar jag väl där tillslut som patient.. det enda bra med det är att jag vet att det är bra personal.. Men hur som helst så på måndag (typ) ska jag börja äta lite bättre och försöka sluta med sömntabletterna.. säger jag iof rätt ofta att jag ska göra men jag måste ju ta tag i mig själv på nått sätt. Ska börja träna på S.A.T.S igen i oktober när 11 september är klart, flytten och resan med Anna o Joanna...

Hmm, jag ska nog ha 15 mål jag ska fixa innan året är slut...

1. Söka jobb! eftersom jag tar min examen i januari. Kirurgen lockar..
2. Fixa klart skolan. Klara praktik och tentor.
3. Flytta och få ordning i min nya lägenhet.
4. Träna regelbundet igan.
5. Äta nyttigt och regelbundet...igen..
6. Få iordning på min ekonomi! Sparkonto, månadsbudget och börja avbetala mitt CSN-lån
7. Hälsa på min gamla jobb i Jämjö... vilket jag lovat i över 1 år nu...
8. Få min älskade Micke urnsatt..
9. Träffa alla vänner jag lovat att träffa och besöka..
10. Ge mig själv mer tid till bra saker... simma, springa, promenera och kanske besöka ett spa nån gång.
11. Köpa julklappar till släkt och vänner.,. Var ju inte så jätte bra förra året...
12. Skicka iväg bilder och foton till folk som jag lovat..
13. Ta hand om alla mina växter (alltså de jag förhoppningsvis kommer att köpa) bättre än vad jag gör nu..
14. Uppskatta livet och ta vara på det.. Inga mer långa dagar under täcket..
15. Kanske försöka tvinga mig iväg på en dejt.. hmm... nä... det får vänta.. Jag har ju min Mikael ju

Det är mina mål... Kanske ska börja nu.. Har precis druckit upp vinet och ätit upp det sista i salta-pinnar-påsen.. Det enda jag är sugen på är godis... Hmm, ska nog gå och packa lite i mina banan-kartonger jag köpte igår på City Gross...

ps... ser ni den hemska tapeten i bakgrunden... usch.. Borde tapetsera om.. Den är gräslig och ännu hemskare när det är ljust för då ser man alla 'rök-fläckar' som tanten innan lämnade kvar till oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0