Min och Mikaels låt



Lars Winnerbäck och Miss Li
"Om du lämnade mig nu"

Denna låten kan jag inte lyssna på.. För mycket känslor.. Men jag lägger ut den till er..
Minns 10 september 2007 när jag satt i sovrummet och lyssnade på denna låt och Mikael satt i tv-rummet. Jag skrev ner låtens titel på en H&M-lapp och gav till Mikael och sa att han skulle ladda ner denna låten.. Han laddade ner den och kom in med datorn i sovrummet.. Vi lyssnade på den 3 gånger och bestämde att det skulle vara vår låt. Sedan somnade vi på Mikaels sida av sängen... Några timmar senare fanns inte Mikael mer men låten fanns kvar för oss och kommer göra det för alltd... När vi lyssnade på låten så sa Mikael att vi aldrig skulle lämna varandra... Det stämmer för vi har aldrig lämnat varandra...
Den är jobbig och lyssna på.. Den spelades ju för Mikael på minnesstunden i Kallinge kyrka den 13 september 2007, Militära begravningen i Amiralitetskyrkan 2 oktober 2007 och på Mikaels begravning i S:ta Marias kapell i Västervik den 5 oktober....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0