naaaatt

En natt på jobbet igen...
Helt ok,
Var på sailet igår efter en lååång runda på golfbanan. jag vann för övrigt med 2 poäng =) Några öl blev det, men så roligt tycker jag inte att det är nere i hamnen. För mycket fulla människor så vi satte oss på o'learys istället.. Härligt med riktig öl =)
Lördagen tillbringades i soffan, godis och blåbärssoppa blev det och några avsnitt av 'hipp hipp'.
Blev inte så mycket sömn som jag velat... Har så svårt för att sova på dagen för jag får så mycket mardrömmar så jag får väl sova när jag kommer hem imorgon bitti ist... Försökte sova kring lunch men då var det ju jas-uppvisning i hamnen och då gick det ju verkligen inte att sova.. Det skakade ju i hela lägenheten när de flyger förbi..
Nu är klockan snart 02.00 och det är dags att gå runt och ta lite prover... jippi.. hehe..

puss puss och hoppas alla sover gott....

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt att du skriver blogg nu på natten, jag sitter också på jobb =/ Ganska mycke att göra i början på denna natt men nu börjar det stilla sig =) Hoppas du har det fint... snart ses vi =)

2008-08-03 @ 06:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0