silverfiskar..

Blä...usch..fy... hatar dem.. de är sååååååå äckliga...
och de finns i den gamla klädkammaren hemma hos mig... FYYYY.. ska bli bra att flytta.. hade lite påsar i klädkammaren men kläder både mina och mickes.. skulle gå igenom dem igår..och där fanns de. ÄCKLIGA silverfiskar eller småkryp eller vad det är.. Så kläderna åkte ut (iaf mina).. FY.. storstädat i den klädkammaren nu. Tur att det bara är massa skräp där inne och inget jag vill ha. 12 dagar kvar nu tills jag får nyckeln till nya lägenheten. Ska ha med så lite prylar som möjligt dit. tycker jag har alldeles för mycke redan. saker man fått av mormor o morfar och sånt man samlat på sig.. Har med mig rätt mycket upp till karlstad nu (eftersom jag nu är i Karlstad).. Kläder, skor, hudvård och prylar (=skräp) som jag tänkte ge till syrran och mamma. Har ju inte använt det mesta på 3 så jag kommer nog inte använda det nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0