snart 11 månader

Om 8 dagar är det 11 månader sedan min älskade Mikael och hans tre vänner Hampus, Markus och Patrik omkom i helikopter-olyckan i Ryd.. Jag förstår inte!! Snart har det gått 1 år.... 1 år utan Mikael.. Jag hatar det!! jag saknar Mikael så himla mycket.. jag saknar att han inte finns här, jag saknar det livet vi hade och våra vardagar, allt kul vi gjorde, hans skratt, hans glädje, hans humor, hans kropp.. jag saknar allt.. Nu finns inget..
Har panik inför 1-års dagen.. Vad ska hända då. Hur kommer det kännas.. Minnesstund på F17 och sen..?!?!
...Kl 15:25:17 inträffade olyckan...Vad gör man då? 
Efter den dagen kommer jag, Joanna, Anna och lille Alexander åka iväg en vecka till Mallis.. Skönt att ha något kul att se fram emot...


Micke o Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0