allt för att inte plugga

typ....
är faktiskt fruktansvärt trött på denna C-uppsats... den tar ju f*n all tid.. Om man inte sitter med det framför sig så har man det ändå i huvudet heeela tiden... När man sover, när man startar bilen, när man gör ryggövningar på gymmet, när man betalar mjölken i kassan och t.o.m. när man sitter på toa... T.o.m. nu har jag Resultatdiskussionen i tankarna...
men vad har jag då gjort ikväll för att undvika detta.

1. Promenad med Molly.
2. Bakat lussekatter 
3. tittat på VÄNNER 
4. En längre promenad med Molly
5. Pratat med Carl
6. Kokat knäck med vit choklad
7. Pratat med Mamma
8. Städat i köket efter lussekatts- och knäckbak
9. Läst hela Aftonbladet
10. Planerat morgondagen......

Så, nu ska jag fortsätta plugga.... Jippi...

Hoppas iof att det går hyffsat imorgon då vi ska träffa vår handledare för då kanske man kan bege sig hemåt till Karlstad på torsdag... Sen i morgon blir det heldag i gamla lägenheten. Susanne ska hjälpa till att städa det sista.. Hon är ju för snäll...

så,,,, vad var det jag skulle göra... hmm, tror det var något viktigt... först svara på två sms iaf... mycket viktigt... sen...hmm.. Kommer inte ihåg... jaja

puss ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! När har ni er opponenering? Hoppas allt går bra! Kram

2008-12-17 @ 18:46:07
URL: http://flisanfisan.blogg.se/
Postat av: angie

hej gumman.

opponeringen är den 7 jan tror jag... så håll en tumme :)

2008-12-24 @ 01:44:39
URL: http://angelicaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0