Back in karlskrona...

så, då var man hemma igen efter en tur till vackra Värmland. är lite besviken som vanligt på att jag inte hann göra allt jag ville och träffa alla jag borde o ville... Men en härlig jul vaar det iaf. alltid skönt att komma hem.
idag har jag hunnit med att skura golven i gamla lägenheten, den ska besiktas på måndag o nya ägarna tar över lgh den 2 jan... sen var jag på aktiva och styrketränade lite innan jag åkte till preem o tvättade bilen..
ikväll blir det jobb på kirurgen, 14-21.30. 
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och hinna åka till lindex o handla upp mitt presentkort innan jag börjar jobba. 


Fina Lavendel 

Kommentarer
Postat av: Eva (Fias mamma)

Gott Nytt År Angelica! Vilken vacker häst, liknar lite den som vi hade på foder när Anna Och Fia var små. Det har varit skönt att vara hemma ett tag det förstår jag. Kram Eva

2008-12-27 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0