Julafton i Karlstad

Mycket trevlig julafton hemma hos familjen i Karlstad.
En tur till stallet på förmiddagen med syrran o mamma. Sen en sväng till pappa med syrran för fika och lite julmys.
på e.m och kvällen var vi hos mamma på färjestad. det var jag, mamma, syrran, gudbrand, andreas, mormor o morfar, anna och jarl från Sthlm o marianne från Los Angeles.  blev en mycket lyckad kväll med mycke skratt och gamla minnen.

Här är några få bilder från julafton....


lillebror Andreas, lillasyster Alexandra och jag med lilla Molly


Mamma förbereder julmyset


En härlig variation av julmaten....


middagen... massa julmat, snaps, julöl, bla bla bla....


mormor och morfar fastnade vid det där gamla svartvita programet med massa dvärjar som pratar konstigt... hehe


vår julgran, vår julgris och lite klappar

Så kanske ni undrar vad jag fick i julklapp... ;)
typ det vanliga och det man behöver kan jag säga då... smink, hudvård, lite böcker, soda stream och några presentkort.. jag är nöjd.

Hoppas ni alla får en härlig Juldag, själv ska jag nu bege mig till stallet och en tur med Lavendel..
och imorrn beger jag mig hem till karlskrona igen.. så fort tiden går när man är hemma, har inte hunnit med allt jag velat.. som vanligt.
Tror jag faktiskt ska fundera på nu när nästa år börjar vart och om jag ska flytta lite högre upp i landet. Karlskrona ligger så otroligt off.
 
Kram o Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0