snart examen

Klarade slut-tentan.. så jäkla skönt. jag som inte pluggade ett dugg. Alla papper o grejjer är på vinden så jag chansade o klarade tentan.. jag är nöjd. Nu är det alltsp bara ett praktiskt prov, bed-side-test, kvar och c-uppsatsen o sen har jag min legetimation och brosch. =) Ska bara försöka få ett jobb med så är jag ännu nöjdare.
Denna veckan har c-uppsatsen gått fruktansvärt segt.. blä.. Inte kul när man är omotiverad och bara står o stampar på samma plats...

O jessi var ju här ju, fre-tis. Så himla roligt. Hon är bäst =). Vi hann med som planerat Kosta julmarknad och en himla rolig fest hemma hos Linda. Himla rolig fest måste jag säga (finns 2 bilder på min underbara vän sussannes blogg, www.sullans.blogg.se). Det blev utgång och Statt. Mycket lyckad kväll och sent blev det med.... På söndag gick vi en runda på julskyltningen och hade en mysig taco-kväll och måndag blev heldag i stan med shopping och lunch på PM.

Idag har jag köpt ABBA-singstar =)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hurra vad du är bra!

Kram

2008-12-09 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0