Alla Hjärtans Dag....

...Eller som micke alltid sa "Alla Stjärtars Dag"...
image126image126image126

Har faktiskt varit en riktig jobbig dag idag... Ingen att överaska med blommer, choklad, pussar o kärlek.. Ingen Mikael.. Ingenting..

Gjorde Psykiatritentan idag... Kändes typ som jag kunde ha lämnat in mina dagböcker från efter olyckan... Jag hade nog fått mer rätt på dem... men jag hoppas det gick bra. Har så jätte svårt att koncentrera mig hela tiden. Speciellt när det jag läser handlar så mycket om depressioner, ångest och döden... Och för att det var psykiatri jag pluggade då jag fick beskedet den 11 september...

Efter tentan körde jag och Molly ut till F17 för att tända lite ljus på minnesplatsen och lägga lite blommor hos dem. När jag körde in på området spelades vår låt på radion...såklart... jag blir inte förvånad... "Om du lämnade mig nu".. Mycket härlig dag. Gick runt ute på flottiljen och njöt av solen. Satt en stund vid minnesplatsen. Jag tror verkligen inte på något efter man är död, fast jag vill så gärna. Men iaf så sa jag tyst för mig själv att om Mikael är här så ska hans ljus blåsas ut.... Typ... och Mickes ljus släcktes... Mycket skumt.. kan iof vara vinden, men iaf att det var just Mickes ljus....

Gick en promenad med Molly på eftermiddagen när solen började gå ner.. hade med massa bröd så jag o Molly satt vid vattnet och matade fåglarna. De måste ju också få lite bra mat på Alla Hjärtans Dag...

Men riktigt tråkig och ensam dag. Blir nog tidigt i säng iaf.. Ska väl ta o leta fram nån vacker kärleksfilm och titta på innan man somnar...typ "Pearl Harbor" eller nåt..  Nej fy,,,, ska nog se "Du är vad du äter"...

Onödig fakta:

14 februari 2006:
Micke hade skrivit i min kalender att jag bara skulle pussa på han hela dagen.. hehe.. Vi var faktiskt ute och åt middag då på 2 rum och kök i Karlskrona. Jag fick underkläder av micke och han fick choklad av mig...Dyr choklad var det också...men han hann äta upp allt på bara nån minut... typiskt Micke.. Mycket mysig dag... Men sen senare på kvällen hamnade vi ju såklart på krogen med hans jobbarkompisar.. inte lika mysigt men jätte kul...

14 februari 2007:
Micke var faktiskt på övning i kvarn och jag hade praktik på kirurgen då.. men jag fick många gulliga sms plus en gullig liten lapp han skrivit... nåt i stil med: "jag älskar dig, om du inte svarar ska jag....." Micke kom hem på fredagen och då hade vi riktigt mysigt.. Kommer ihåg att en tjej på avdelningen fick massa rosor av sin kille via blomsterbud den dagen. När jag berättade det för Micke sa han "om man ger blommor till sin tjej är det ju ett
tecken på att man har varit otrogen".. snåla Micke..

14 februari 2008:
Saknar mitt hjärta...

image127
så ser det ut idag.....

Hoppas Alla har en bra och fin Alla Hjärtans Dag...

image130

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade inte fattat förrän idag att man kunde lägga in kommentarer på din sida... jag som är född på dinosauriernas tid är väl för gammal för att fatta. ;)

Tycker så otroligt mycket om dig vännen. Tack för alla ljus du tänder för våra snygga änglar, önskar de var här med oss...

Stora goa kramar till dig från mig

2008-02-14 @ 21:36:26
Postat av: Lillasyster

Hoppas att du har haft en bra dag trots allt. puss och kram på dig! /alexandra

2008-02-14 @ 22:35:48
URL: http://bl0ndie.blogg.se
Postat av: emma.

Puss.

2008-02-15 @ 09:49:23
Postat av: Annie

Hoppas sin tenta gick bra vännen även om det inte känns som det. Håller tummarna för dig iaf. Du kommer ju bli den bästa Sjuksköterskan efter mig då ;).
Tänker på dig.

2008-02-15 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0