Flygning hkp 15

Har varit i Linköping över helgen och träffat mina underbara vänner där. Har varit en helt ok helg.
Fick faktiskt skjuts hem av två snälla killar o nya helikopter 15. Har bara flugit de äldre varianterna så detta var lite kul. Det var ju denna helikopter Micke skulle flyga in sig på nu detta år. Trodde det skulle vara jätte jobbigt men det gick faktiskt jätte bra. De var verkligen jätte snälla killarna.
Tog ca 90 minuter att flyga från Linköping till Karlskrona. Vi flög över Mickes hemstad Västervik o sen vidare ner efter kusten. De släppte av mig på marinbasen där jag fick skjuts hem av vakten. Mycket snällt.

image111
Hkp 15

image112
Mig

image113
Någon stans i Småland

image114
Västervik

image115
Mot Blekinge

Tack igen alla underbara människor.
Tack till Håkan för en lyckad fest.
Tack Sara o Jonas för att jag fått bo hos er.
Tack Carro för mycket trevligt fika.
Tack Matilda för att du kom.
 tack Krippe för att du passat Molly.
Tack Danny för att du passat Musse.
Tack Christer för att du ordnade flygningen.
Tack Peter Andren för att du bryr dig.
Tack Joanna o Anna. Ni är bäst.


Kommentarer
Postat av: Vivi & Thomas

Häftigt.... och vad kan man säga annat än det var mycket fint gjort av militären som flyger hem dig... hade vi vetat detta hade vi stått där på bron över stora strömmen o vinkat....kram

2008-02-06 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0