Fredag....

Har varit jätte fint väder idag... sol o vindstilla... grejt.
Var ute på långpromenad med Molly, nästan en mil blev det. Så då var jag värd att äta choklad... Enligt Micke får man bara äta 200 g choklad på lördagar om man gjort sina träningspass under veckan. Våra träningsscheman hänger fortfarande på kylskåpet, 6 pass i veckan var man tvungen att fixa för lite choklad.. men om vi gick en runda på golfbanan fick vi dela på en daim... snällt va.. Roliga regler vi hade...

Har precis skickat in hemtentan nu i folkhälsoarbete... Så då är det väl bara att börja på de nya uppgifterna.. Bl.a nå arbete om sjukvård inom islam typ...

Blir lungt i helgen som vanligt. Imorrn kommer Annica, Anna-Karin o Marie hit. Middag o Melodifestivalen. Mycket kul med sällskap... Känner mig riktigt ensam ibland fast jag har våra underbara djur..

Hittade lite roliga bilder på min gamla dator från Dildofesten typ Februari 2006. varsågoda:

image131
Hampus kollar in best.nr....

image132
hahahaha

image133
hmm....

image134
sötnosen Micke...



image136
ni skulle bara veta vad de pratar om här...

image137
Hampan trivs med Tina, Heidi o Annica..

image138
Bästa vänner... saknar dig Hampidunsen...

image139
Min babe o snygga Heidi


Saknar micke o hampus såååååå mycket..

De var världens bästa killar. Men jag är säker på att vi träffas igen. De har ju iaf varandra att ta hand om nu,,, i nån annan värld.... Hoppas de får träffa Marilyn Monroe...

puss puss


Kommentarer
Postat av: Tina

Hmmm...mina danstuttar är inte att leka med=) pusssss

2008-02-15 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0