20 veckor o 1 dag....

Tiden bara går och går.. jag vet inte riktigt vart den tar vägen. Tycker mitt minne blir sämre och sämre också för jag har ingen aning om vad jag har gjort under dagen eller vad jag gjorde igår... hmm, vad har jag gjort idag... Just det, suttit med försäkringspapprena... det kommer aldrig ta slut. Sen var jag, Joanna o Anna på F17 för att hälsa på Mickes, Marcus, Hampus o Patriks kollegor. Vi var även på Minnesplatsen och tände ljus för våra underbara killar.
Igår var jag ute till kapellet där jag fick se Mikael. Det var helt tomt och öde. Många minnen väcktes. Jag fick ju möte min älskade Mikael två gånger där ute. Då fanns hans kropp. Nu finns den inte. ...hemskt..
image102
Minnesplatsen på F17

Anna är ju nere och hälsar på nu med Alexander. Han har blivit så stor och vacker. Hans pappa Marcus hade varit såå stolt över honom. Fast jag tror nog han alltid kommer finnas med Alexander.
Det är skönt att ha Anna och Alexander här nere. Saknar henne så mycket...

På fredag flyttar även Joanna upp i landet och till Uppsala.. Kommer bli tomt utan henne också eftersom hon bott hos mig de senaste veckorna. 

Här får ni lite bilder att titta på:

image103
Mina smä älsklingar Molly o Musse

image104
Molly o Micke

image105
Musse och Micke

image106
Min o Mickes resa till London sommaren 2005

image107
Hampus, Heidi o Tina 11 september 2006

image108
Jag o Micke leker... hmm.. Brokeback Mountain på fest hos Tina februari 2006..

image110
Lilla Musse...
Denna bild togs av Mikael den 11 september innan han åkte till jobbet. mikaels sista bild på vår lilla älskling. Just nu ligger lilla Musse här brevid med urinvägsinfektion och vätskebrist.. så han får antibiotika och smärtstillande... stackars lilla musse.

Godnatt och kram till alla underbara människor.
Extra stor kram till mamma, pappa, Vivi o Thomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0