Bilder...

Sorterade bilder på hårdiskarna igår o hittade dessa bilder:

image92
En av de första bilderna på mig o micke... sommaren/hösten -04

image93
På sammelis bröllop i sommaren - 06

image95
Mina älsklingar... jag älskar denna bild

image96
Micke o Musse kollar in vår utsikt...

image97
Hampus går igenom säkerheten innan Heid o Tina ska flyga med min Micke..

....hittade massa massa mer fina o roliga bilder som jag lovar att lägga upp när det finns tid..

den 17 januari var jag hos ett Medium på Öland som berättade och "kontaktade" micke o de andra killarna.. Tror visserligen inte riktigt på sånt där med det var mycket intressant.. Vissa saker stämde in mycket bra på micke, killarna o olyckan men vissa saker lät mest bara konstigt... men vem vet.. man kan ju tolka allt lite som maan själv vill..

 En bra sak mediumet sa var  
"Det är drömmen som är själarnas verklighet"....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman! Hur är det med dej? Tänkte på det där mediumet lite, jag har med varit sugen på det, varit inne på öland, men jag e juh såå feg för vad som ska sägas :( Tänker på dej. Många kramar/ Flisan

2008-01-20 @ 20:17:52
Postat av: Sullan

Haha! Ja bilden på Musse och Micke var verkligen jättefin!

2008-01-20 @ 20:55:34
URL: http://suja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0