K-brunnar

...jag vet jag är töntig...
Jag brukar, eller rättare sagt brukade, nästan alltid gå ett varv på Långö på kvällarna för att rensa tankarna, men jag har inte gjort det sedan olycka... alltså 19 veckor.. men ikväll tog jag en sväng kring ön. Om man går den vägen jag går så passerar man 8 st K-brunnar... Jag brukade alltid gå på dem o tyst för mig själv säga Mikael Hök... Av ren vana sa jag tyst för mig själv Mikael Hök när jag gick på dem... Kom på mig själv och började gråta...
Att komma tillbaka till vardagen är jätte svårt... att göra det man gjorde förut som en vana är konstigt...
Vad kommer hända med mig nu? kommer jag alltid gå på K-brunnar och säga Mikael Hök och kommer jag alltid somna gråtande? Kommer jag alltid vakna ensam? Kommer jag någon gång förstå att Mikael inte finns?

Imorgon ska jag åka upp till Västervik ett par dagar. Ska bli skönt att komma upp till Mickes familj. Micke skulle ju fylla 30 år på torsdag så jag ska väl tillbringa några timmar ute i kapellet med min Micke...

image98
Älskar Dig Babe

image99
Jag o Joanna


Kommentarer
Postat av: Sullan

Du kommer förstå att han är borta och acceptera det och det kommer kännas okej. Och även om det känns okej och du återgår till vardagen (för det MÅSTE man) så kommer han alltid finnas inom dej och alla andra som älskade honom. Jag vet att jag sagt det tusen gånger men det är bara så. Har samma funderingar som du och ligger och tänker varje kväll. Men du kommer komma till en punkt när du inte orkar vara tom i huvudet längre och då kommer du orka gå vidare. Tro mej, jag vet. Tänker på dej ofta. Pussar och kramar

2008-01-23 @ 17:09:38
URL: http://suja.bloggspace.se
Postat av: mathias hok

we were ring around the rosie children, they were circles around the sun
never give up, never slow down, never grow old
never ever die young

2008-01-24 @ 19:09:41
Postat av: el mismo

grattis pa trettio ars dagen brorsan
varfor lamnade du oss har?

inte ens en gra liten fagel som sjunger på gronan kvist
det finns pa den andra sidan och det tycker jag nog blir trist

inte ens en gra liten fagel och aldrig en bjork som star vit
men den vackraste dagen som sommaren ger
har det hant att jag langtat dit

puss angelica (anglalik)

2008-01-24 @ 19:18:22
Postat av: Sara

Det kommer att ordna sig.
Låt sorgen ta all plats den behöver, även när den känns oändlig. Och när den blir klar, kommer du att komma vidare.

Mycket kärlek till dig!

2008-01-27 @ 02:55:31
URL: http://blissara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0