Nyår 07/08

Firades i år i Norrköping tillsammans med Ida, Joanna, Danny, Anders o massa mer.
Det var jätte trevligt.

image83
Jag o Ida

image84
jag o Joanna

image85
Danny bjuder oss på Tequila. Joanna bjuder på salt o citron=)

image86
De är så söta, Niklas o Pernilla

image88
Mig

image89
Joanna o Danny


GOTT NYTT ÅR

image90
Tusen kyssar till dig min underbara Mikael. Saknar dig babe o du vet att du alltid har den största delen av mitt hjärta. Din familj är helt underbar. Älskar Dig Hjärtat.. såååå mycket för alltid...


Kommentarer
Postat av: emma

DU är helt underbar!

2008-01-04 @ 22:37:24
URL: http://emma-janet.blogspot.com
Postat av: Anonym

du också, puss

2008-01-27 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0