Ingen dator..

Vår dator är paj =( Så nu kan jag inte lägga ut mina alla bilder jag tänkt som jag tagit från västervik, köpenhamn o linköping. Den fungerar men vägrar gå in på internet och är helt seg o kass.. Men den är väl rätt välanvänd och en dator håller väl inte för evigt. Ska väl lämna in den så småningom men har ju inte så mycket pengar nu.  Använder en gamla dator nu.. men den är ju också på sina sista dagar...

Jobbat idag och jobbar hela veckan o helgen...
Och när jag inte jobbar så packar ag just nu... För jag har fått tag på en egen Lägenhet så jag ska flytta.. Känns inte jätte bra eftersom jag trivs i den jag har så himla mycket men det är så mycket tjaft så jag orkar inte med det något mer. Det är jätte synd att det är så men.. Hoppas jag slipper det efter jag flyttat.
Är rätt svårt att packa faktiskt. Allt som är Mikaels har jag lagt upp på vinden nu så jag bara har mitt i Lägenheten. Då är det lite enklare att sorters. Försöker faktiskt slänga så mycket som möjligt av det jag har. Men det är svårt. men man kan ju inte ha kvar allt. Vill flytta dit med så lite som möjligt typ.
Är väldigt jobbigt men lite roligt att gå igenom Mikaels saker.. Han har ju så mycket skräp!! Gud vad vi människor samlar på oss saker.. Varför?? hehe helt sjukt vad man sparar.. 

Nu ska jag sortera lita av mina kläder så syrran kan få lite..
Förresten så fylle hon 19 år den 11 juli. Grattis igen =)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0