jobba natt

Nu är jag på jobbet.. jobbar natt.. 20.45-07.15...
helt ok. Finns något att göra nästan hela tiden men nu satten jag mig ner en stund.. Har även hunnit äta av den goda chokladtårtan vi fått av en patient. Vår avdelning var också med i 'dagens ros' i BLT idag.. Vi är så snälla här. Kul att jobba med människor tycker jag.. Efter denna natt är jag lååång ledig.. i 11 dagar... (om jag inte ska jobba en natt nästa vecka).. Familjen är här nere så det blir en tur till Västervik över helgen till mickes far och alla syskonen. En tur till kapellet såklart.. o Visfestivalen med.. Sen blir det Köpenhamn några dagar med mamma, Gudbrand o Andreas.. och ledigheten avslutas med en tur till Linköping för att hälsa på Jonas, sara o lille Herman.. och se på deras nya hus.. Härligt. bad o grillning väntar det..

Nä nu ska jag gå runt o ta blodsocker på mina patienter..
Hoppas ni sover gott..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0