ledig idag

Skönt!!
I helgen jobbade jag och när jag inte jobbade packade jag... så det var en rätt trist helg. I måndags efter jobbet skulle Håkan flyga turister i helikopter på Dragsö så då var jag där med lite picknick till honom. Igår efter jobbet kom Thomas och Vivi på besök för lite fika. De var på väg hem från semester i Skåne. Pä kvällen var jag på Rosenholm och gick 6,5 km och blev nästan uppäten av mygg... Jag hatar mygg. Kliar överallt ju. Ska nog börja på att hålla mig inne efter kl 19.

Var riktigt trött igår när jag kom hem från jobbet... så det ska bli sååå skönt att vara ledig idag. Promenad och sen lunch på stan med Johan o Susanne. En tur till mio också ska jag nog hinna med. Är ju utförsäljning nu på allt på Mio i Listerby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0