panikkänsla

Det gör så ont när man får det... det trycker över bröstkorgen o under några sekunder blir det jobbigt att andas.. känns som jätte långa sekunder.. jag hade det ibland efter olyckan o nu har de kommit tillbaka.. Jag får panik.. Saknar Mikael så jag vet inte vad jag ska göra längre.. Är så mycket som händer i mitt liv nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Frågan som jag ställer hela tiden är: Gör jag rätt? Jobb? Skola? Flytt? Allt!!!!! Jag vet ju att Mikael aldrig kommer komma tillbaka men allt kretsar kring han ändå!! Allt!!
Jag känner lite panik inför 11 september också... tänk, då har det gått 1 år! ETT ÅR!!!! Mikael ska ju vara hemma ju...


Nu har jag haft lite "semester".. Västervik o visfestivalen o Lars Winnerbäck med min familj o Mikaels familj... Sen Köpenhamn med min familj. Tivoli o Kopenhagen Zoo.. O nu befinner jag mig på nedervåningen hemma hos Jonas o Sara i deras nya hus i Linköping. Var hos Mickes bror Martin tors-fre i deras nya lägenhet mitt i Linköping.. Så fin!! Jag vill ju med flytta hit nån gång framöver.. Blir ju både närmare hem till Karlstad o närmare Västervik o såklart till alla underbara vänner i Linköping... Imorgon åker jag hem till min tomma lägenhet i Karlskrona för 4 intensiva veckor på jobbet innan skolan börjar igen...

Kommentarer
Postat av: emma

kram på dig tjejen.

2008-07-22 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0