Så himla trött

Jag har inte sovit mycket de senaste nätterna. är alltid massa saker att göra efter jobbet. I torsdags umgicks jag med Susanne och Johan och sen på kvällen mötte vi upp 2 av Mikaels jobbarkompisar på fox. Sen blev det väl några timmars sömn innan man skulle upp o jpbba igen. Igår efter jobbet fick jag dumt brev igen så det tog väl upp hela eftermiddagen, kvällen och halva natten. Så 2 timmars sömn blev det inatt innan jobbet. Så idag efter jobbet har jag bara sovit och försökt fått iordning på lite pappren och sånt. Hade några timmars kuligheter igår iaf. Var på 'Sex & the City'-filmen med Joanna. Mycket BRA film. Älskar den serien och filmen var fantastisk!! Allt var bra. Kärleken, kläderna, tjejerna, allt!!! Man kanske skulle ta och flytta till Manhattan.. Det hade varit coolt.

Såg också att 'Mamma Mia'-filmen går på bio nu.. Jag och Mikael såg ju lite av inspelningen och vi sa att vi skulle se den så fort det var premiär... Usch kommer bara bli jobbigt om jag ser den. Det var ju på den ön och den starnden vi var på.. Skopelos i den grekiska ö-världen...

Nu sova innan min hjärna spricker.. Längtar tills den dagen då jag är ledig och bara kan vara....



På modesidan www.asos.com kan man klicka sig fram till liknande kläder som tjejerna har i serien/filmen.. Har inte beställt några kläder därifrån men är väldigt sugen på att göra det. Ska jobba lite extrapass nu så jag kanske kan använda lite från de pengarna till att köpa mig en klänning..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Åh, den filmen måste jag också se. Vi får se till att vi verkligen genomför resan ned till dig v. 31 eller när vi sa. Det vore jättekul att se både dig och ditt liv nere i Karlskrona.

Till Katten, som säkert också läser detta: Glöm INTE bort detta. Skriv in på din mobil genast!!

2008-07-06 @ 15:41:55
Postat av: Angelica

BRA!!! Tycker verkligen ni ska komma ner till mig den helgen!!! puss puss på er

2008-07-06 @ 19:30:39
URL: http://angelicaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0