Saknar mina älsklingar

Så nu håller min lediga dag på att ta slut. Ligger i soffan och ser Sex & the City.
Hände väl inge speciellt idag. Lunchade som sagt med Johan+syster och Susanne på nya Thai-stället. sa upp min garageplats.. promenad på trossö, handlade på maxi och köre ut till Fäjö en sväng. Fått höra av en vän att det skulle vara fint där och det var det faktiskt. Ska fixa min Sjösala-cykelså man kan ta en cykeltur dit någon gång.

Ingen packning idag.. har börjat tröttna på att flyttpacka. Men har iaf fixat ihop lite folk som ska hjälpa mig bära lådor..

Saknar mina små älsklingar sååååå mycket. Musse och Molly.. Nu har de varit ifrån mig för länge. Ska upp snart till Karlstad och hämta ner dem. Ska bli sååå kul att se dem igen.. Här är en liten bild på dem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0