2 veckor...

2 veckor nu på jobbet... Känns bra att komma tillbaka dit. Underbar personal! och vänner o bra kollegor är ju något av det bästa man kan ha så jag är nöjd.
Jobbade ju på Kirurgen förra sommaren också.. Då var Micke i Kosovo nästan under hela tiden jag jobbade.. Saknade han jätte mycket när han var borta.. Känns lika denna sommaren, fast helt annorlunda... Men då ringde han ju iaf till mig varje kväll.. det var nästan dagens höjdpunkt...  

Var ok på jobbet idag. har varit rätt nere ett tag nu.. Allt känns väldigt tungt och jag tycker det är så jobbigt att åka hem till en tom lägenhet.. är så ensamt bara...

Umgicks med Susanne en stund efter jobbet.. tycker om att umgås med henne.. Hon förlorade också sin kille förra året fast i cancer.. Det är helt olika saker fast ändå samma sak.. typ.. Vi sa det till varandra att det är helt sjukt att två unga tjejer sitter och pratar om våra döda pojkvänner och hur man ska gå vidare... usch döden är det värsta som finns.. jag hatar ordet!!!!

•jag saknar Mikael•


Jag och Mikael i Västervik midsommar 2006...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0