Jippi

Jag klarade Akutmedicintentan!!!!!
Nu har jag bara 1 termin kvar... sen är jag syrra =)
13 dagar semester nu innan jag börjar sommarjobba på 48an.... Very nice..

Var i Västervik igår och hälsade på Mickes far, Vivi och Petter. En sväng till kyrkogården och en fika på Gränsö hanns med =) Nu är jag i Linköping. Har precis druckit en god kopp kaffe med Jonas o söta lilla Herman. Imorgon blir det Västerås och Matildas Sjuksköterske examen... Helgen vet jag inte än men nästa vecka blir det Karlstad.. Mycket resa men vad gör man inte för att få träffa sina underbara vänner...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Stort jättegrattis till tentan!

2008-06-05 @ 13:17:58
URL: http://bl0ndie.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis tjejen!

2008-06-08 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0