jobb jobb jobb

Nu har sommarloven börjat för alla skolbarn och de arbetande börjar ta semester... själv jobbar man!! Skönt att få jobba ihop lite pengar så man kan börja på att få lite ordning igen på ekonomin.. Håller just på nu att fundera om jag ska införskaffa mig ett jet-kort.. Då borde man ju hålla koll på hur mkt man tankar.. eller så gör man det inte.. jaja, jag går ju hellre till jobbet nu än tar bilen..

Har egentligen inget roligt att berätta om nu eftersom jag jobbar hela tiden och det är ju inget kul att veta om.. Kan berätta att klockan ringde 05.30 och att jag gick hemifrån 06.10 efter en snabbdusch o ett äpple... sen var det bara att läsa in patienterna innan dags för provtagningar och väckning... ellerhur låter det som jag har det riktigt bra. Slutade vid 15 idag o vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen.. telefonsamtal kanske.. Jag har ju även bakat maränger..rosa maränger.. Susanne kommer snart o vi ska äta marängswiss.. mmm.. men först ska jag hinna se favvo-programmet 'Leila bakar'..

Hmm, har ju inga speciella bilder idag.. så jag kan lägga ut en av de dikter som Micke har skrivit till mig på en servett (som jag sparat såklart så fint):



Nånstans nära Karlstad ligger Loka-källan
hur ofta jag än ser Angelique är det ändå för sällan
Med Angelique är det svårt att cykla dressin
-dels är hon slö och så är hon så fin,
att hur mycket jag än trampar och så
slutar jag inte att tänka: -vilken tur att jag henne pussa få
Jag älskar ditt lockiga hår och mycket mer
åh vad jag hoppas att du verkligen ser
hur mycket jag tycker om dig och vill dig ha
jag vill inte med någon annan än min Angelique va!
Puss / Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0