Linköping o Karlstad juni 2008

Jag har ju som vanligt varit ute på lite Roadtrip under juni.. Hade en ca vecka ledigt innan jobbet skulle börja och då passade jag på att åka runt en sväng.. Västervik såklart var också med på listan över besökta platser.. Här kommer lite bilder som lovat.. Jag vet, jag är seg på att lägga ut inlägg... men här är bilder från Linköping och Karlstad.. sen kommer bilder snart från Rom och Indien...

LINKÖPING:
Hann med att umgås med Jonas o Sara såklart. 7-årskalas hos familjen FOK med singstar och Matildas examen (Västerås) Nu är Matilda Sjuksköterska och ska tillbringa hela sommaren på Infektionsavdelningen! Grattis gumman! Bra jobbat!! Hennes klasskompis Anna hade med sin söta lilla dotter och självklart hamnade hon hos Matilda och sen hos mig =)
(Klicka på bilderna för större storlek)

     

KARLSTAD:
Hann med en del denna gång med uppe i Karlstad. Kalas för mig o lillebror Andreas med familjen. Middag hos far, Picnic med lillebror och Katten vid pråmen, ridning på Lavendel, barbacka. Andreas lyckades jag muta upp på Lavendel.. 1a gången. Visserligen stillastående.. men det var duktigt av honom ändå.. Glass på glassbaren på mariebergsskogen hann vi också med. Sen träffade jag Johanna som jag inte träffat på jätte länge. Det var kul =) Och en snabb sväng till Jessika och Andreas.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0