Midsommar 2008

Började dagen med att jobba ett dagspass.. 7-15 men fick smita iväg vi 14. Bra dag på jobbet.
Sen bar det av mot Saxemara för en midsommarfest hemma hos Lisa o Anders o lite vänner. Började med jätte god midsommarmat och lite alkohol.. Sen var det dags för mitt andra dopp i Sverige iår.. Riktigt kallt. Inget badväder precis. men man måste ju tydligen bada på midsommarafton.. På kvällen blev det grillning och mer alkohol. Gott=) även grillning av marshmallows..mycket gott. Och maten avslutades med Tobias kladdkaka.
Det blev en lång natt med alkohol, lekar och massa mer.. jag hade riktigt kul och det vet jag alla de andra hade med.

Tack Lisa o Anders för en lyckad och rolig midsommarafton..

Här kommer lite bilder:
Staf ledde shot-drickandet...
Staaf ledde Shots-drickandet...


..och Tobias drack flitigt..


De vackra nygifta Alexandra o John


Andres visar vem som är herren i huset!!


Bojan med sin nya flickvän Jeanette.. Mycket sött par..


Åhhhhhh ;-)


Mmmmm Marshmallows


Me like


Staaf missade munnen... men så går det när man dricker för mycket shot!!!


Riktiga fester avslutas med popcorn =)


GLAD MIDSOMMAR !


 


Kommentarer
Postat av: Dolly Parton

Staaf, söt kille det där:)

2008-06-24 @ 20:55:50
Postat av: angie

haha... jag kan ana vem som skrivit det inlägget.... =)

2008-06-24 @ 22:30:01
URL: http://angelicaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0