plugg plugg

Imorgon är Tentan.. Satt på stumholmen och pluggade igår med Tina några timmar.. Blev sol och årets första dopp för mig=)... Det som annars brukar inträffa i augusti.. Bra gjort..
Idag startade jag dagen med att gå till frisören och klippa topparna.. Har ju egentligen inte råd till det men det var så hemskt slitet och skattepengarna kommer ju imorrn så då fick jag ta och unna mig en klippning =)
Idag blir det bara till att plugga och ta en sväng i skogen med Molly... Sen plugga igen... men imorrn vid denna tid (10.05) är tentan gjord.. Läängtar.. sen blir det lite resa... Västervik, Linköping, Västerås, Linköping, Karlstad, Västervik... sen tillbaka till Karlskrona för en sommar fylld med jobb jobb jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0