I kapp

Jag klarade psykiatri-tentan... nu är jag ikapp i skolan. Det känns faktiskt mycket bra... Allt jag gör gör jag för Mikael.. o han sa alltid att jag skulle bli en bra syrra så det ska jag bli nu!!!

Nu är jag uppe i Stockholm hos Mickes syrra emma o Victor.. Är här med Mickes familj. Jätte kul tycker jag...
Imorgon (söndag) åker jag vidare till Uppsala och älskade Joanna o på måndag upp till Gävle för att spendera veckan med Anna och underbara lilla Alexander.. Sen åker jag ner mot Stockholm igen på torsdag den 6 mars.... och under helgen v.10 kommer jag vara i Linköping hos Sara, Jonas och världens sötaste Herman.... sen en sväng till Västervik igen innan jag tar med mig mina djur ner till Karlskrona måndag v.11....
så nu vet ni vart jag kommer vara=) hoppas vi ses nånstans..

Nu ska jag vinna över Victor i Buzz...igen..

puss puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis gumman! Visste väl att du skulle klara tentan galant. Kör försiktigt när du är ute på din roadtripp nu.

Kram /Karin

2008-03-01 @ 14:47:08
Postat av: Tina

Grattis!! Du är så duktig stumpan=) Ha en jättebra vecka så ses vi när du är hemma igen.
Kramkram

2008-03-01 @ 17:04:41
Postat av: Fia

Skönt att du klarade tentan gumman, hoppas du mår bra. Längtar tills i sommar då du o kag ska jobba ihop...hoppas vi kan ses ngn gång framöver...Kramar fia

2008-03-02 @ 17:54:56
URL: http://flisanfisan.blogg.se
Postat av: emma

tack för helgen söta du!

2008-03-03 @ 12:26:01
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 20:08:25
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0