jag saknar dig ...

jag saknar dig Mikael.... jag hatar att vara ensam... det är så tyst här hemma... jag saknar dig.... ensamheten är så otroligt jobbig...


Här kommer bilder från min lilla Road-trip:

image165
Det började hemma hos mig med tjej-middag... Tina var bäst på att drick alkohol.....=)

image166
Uppsala och ett besök hos världens bästa Hampus. Saknar dig så mycket vännen.....

image167
Sen kom denna underbara lilla killen Alexander med mamma Anna och hämtade mig för att ta med mig till Gävle och till familjen Gertzén..

image168
Så otroligt vacker han är...

image169
Hälsar på Pappa Markus... Tur att han vet att han har en så underbar, vacker och stark fru som Anna...
Självklart kommer Alexander bli lika vacker som de båda... eller det är han ju iof redan...

image170
Markus har en riktigt fin utsikt från sin plats... typiskt Markus att han ska ha det bästa..

image171
På Baby-sim... Det ska börjas i tid. Marinen nästa=)

image172
Dykning var inte lika kul... Tur att mamma Anna finns.

image173
Hihi, vad söta de är...

image174
Från minneshallen på FMV i sthlm.... Jobbigt.... Varför står våra killar på.....en tavla med omkomna inom flygtjänst... Det är fel.. så ska det inte vara... de ska leva här med oss....

image175
Linköping... lite party blev det där... Här är jag med underbara Maria...

image176
Håkan var också med.... som vanligt :)
Grattis förresten till Håkan på födelsedagen (lördags) Du blir bara yngre och yngre ;-)

image177
Snälla Joakim var också med...

image178
Jag hann t.o.m. hjälpa Jonas göra kanelbullar innan jag reste vidare söderut och hem till Karlskrona..



HEMMA I KARLSKRONA:

image179
11 mars 2008....... 6 månader... Fy..

image180
Röda sosor till min Ängel Mikael...

image181
Jag saknar dig min älskade Mikael... och Molly saknar sin husse...

image182
"Vårt Träd". Kommer ihåg när vi körde in i Karlskrona första gången och du sa att trädet var för oss... för att det såg ut som ett hjärta.. Tänker på det varje gång jag åker hem...

Snart är det Påsk också... Då ska jag upp till Västervik och till Mickes underbara familj.. Längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0