Snö på våra killar

Det snöade igår... Typ första gången denna vintern... Typiskt, jag som tänkte sätta på sommardäck på bilen nu... jaja..

Var ute på F17 nu på morgonen, på minnesplatsen... det hade snöat hos pojkarna.. micke var ingen vintermänniska, "Tur" att han har det varmt och skönt i sin urna då.... Min lilla Babe..

image184
Minnesplatsen idag18 mars, kl 9.00

Annars händer det inte så mycket här nere. Håller på för fullt med den jätte roliga hemtentan om mötet i vården... NOT.. Längtar till den är klar. Är riktigt trött på vetenskapliga artiklar.
Har faktiskt sprungit lite idag med på förmiddagen, första gången på 6 månader... Jag är inte i form kan jag lova...
Nu ska jag och Molly ta en lång promenad..


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror Micke har det varmt och skönt i himelen. Det måste ju vara så att gillar man värme så kommer man till en varm plats =)

2008-03-18 @ 18:42:32
Postat av: Anonym

Tjena tjejen. Nu har jag också hittat hit och jag ska fortsätta läsa det du skriver.

Du beskriver ditt förhållande med Micke med mycket kärlek, värme och en närhet som är underbar att läsa. Väldigt fint och rörande. Keep it up girl!

Ska bli mysigt att få Molly om några helger...

Stor kram

2008-03-20 @ 20:51:53
Postat av: kippe

Som du kanske märker så är jag inte så bra på det svenska språket... Få och få, "passa" eller låna passar sig kanske bättre =)

kram

2008-03-20 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0